·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2020 16:34 Kitabın ilk sayfasında da dendiği gibi herkesin bildiği fakat engel olamadığı bir cinayetin öyküsü. Yazarımız soğuk kanlılıkla kadere de yorsa baya baya vahş bir cinayetti bence ve de üzücü. Kasaba hayatını bilirsiniz, herkesin hemen herşeyden haberi olur zaten burada da olaylar aynı şekilde ilerliyor. Bir gencimiz ölüyor yazarımız otopsi raporunda geçen belki üzüntümüzü hafifleteceğini düşündüğü zaten bundan ölmese şundan ölecekmiş gibi bir cümle kullanıyor ve hafifliyoruz(!) Hayat anlatırken ne kadar basit, basitliğine üzüldüm.