Buraya eklenecek belki onlarca şiir, yüzlerce mısra var. Var mıdır, vardır elbet. Ama olmaması gereken şeylerde vardır.
Sevgili okuyucular, üzülerek görüyorum - ki eminim böyle düşünenlerde var- birçok şairimizin kendine ait olmayan şiirleri, mısraları bizimle paylaşılıyor. Belki burada belki sosyal medya platformlarında, önemli değil. Tek bir mısranın altına bile kendinin olmayan şairin isminin yazılması şiir için büyük sorundur. Ve çoğu şairimiz bunu hatayı düzeltecek konumda değil, aramızda değil. O yüzden bu durumun sorumluluğunu üzerine alması gereken yine biz okuyucular olmalı.
Sözleri en bir çok sevdaya olan Gülcemalimizden bize kalan..
"Gülün tam ortasında ağlıyorum
Her akşam sokak ortasında öldükçe
Önümü arkamı bilmiyorum
Azaldığını duyup duyup karanlıkta
Beni ayakta tutan gözlerinin"