Her gün bir arada olduğunuz birinin ölümüyle gelen boşluk duygusunu açıklamak kolaydır. Bu o değil. Sanırım, burda kişinin kendi ben'iyle ilgili bir şey de araya giriyor. Demek, o ölen sizin dünyanızın bir parçasıymış. Dünya artık eskisi kadar sizin değil.