Hocamız kitap adı ile içerik arasında bir çatışma mı yapmaya çalışmış? İçeriği herkesin bileceğini iddia ederek geniş bilgi birikimize mi güvenmiş? Tam tersini düşünerek ironi yapmaya mı çalışmış? Yoksa raflardan kitabı alıp "Ya ne biliyorum ki acaba ben?" diyen okuyucuya mı, "Hangi bildiklerimden bahsediyor acaba?" diyen okuyucuya mı hitap etmiş?
Hocam olmaz böyle saçma isim, aklımızla alay etmeyin. :) Velhasıl içerik güzel, biçimci olmayalım.
Her şeye rağmen hocanın çabası takdire şayan. Alın, popüler kültürlenin.