Harry Poter ve lanetli çocuk kitabı, çok beğendim, zaman döndürücülerle geriye dönüşler yapması enfesti, sedric digorinin ölmesini istememiş yazar, bi röpartajında da görmüştüm bunu dediğini, bu kitapta diyo ki geçmişte ölenler ölmeseydi, dünya güzel olur muydu, yoksa kaosa mı sürüklenirdi, voldemort un hüküm sürdüğü bir zaman da tasavvur edilmiş, o bölüm beni büyüledi, neden hep iyiler kazanıyo romanlarda, kötüler de kazansın di mi ??