“Bana bir önyargı verin, dünyayı yerinden oynatayım”
Bu söz belki de anlatıyor romanı. Muhteşem bir kitap, bir solukta okunuyor, zaten koşa bir kitap.
Sadece bizde olduğunu saldığım bazı adetlerin dünyanın her yerinde olduğunu gördüm bu romanda...
Kırmızı Pazartesi