Yok sana başlık
Puan vermedi·100 syf.··
2020 25. kitabı
Vallahi de okudum billahi de okudum.askerdeyim,dersanede, çocuklar gelene kadar bı milyon vaktim var, damarlarım çekilirmişcesine okudum,asit içermişcesine; arkadaşım okuma la o vakit diyordu,kendime eziyet edesim var deyip de okumuştum;pişman değilim,eziyetimden.o günlerdeki psikolojiyi yakalamak istersem-ki istemem- ille de İskender pala okurum.
Edebiyat
Leyla ile Mecnunİskender Pala · Kapı Yayınları · 20205,7bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.