Vallahi de okudum billahi de okudum.askerdeyim,dersanede, çocuklar gelene kadar bı milyon vaktim var, damarlarım çekilirmişcesine okudum,asit içermişcesine; arkadaşım okuma la o vakit diyordu,kendime eziyet edesim var deyip de okumuştum;pişman değilim,eziyetimden.o günlerdeki psikolojiyi yakalamak istersem-ki istemem- ille de İskender pala okurum.