Okurken ne hissettiğini en iyi şekilde anlamaya çalıştım
Şu benzetmen de güzeldi onu demeden geçemeyeceğim
Dağın karşısindan yankılanan ses gibi ve sonrasındaki sözler
Çok begendim
Tüm şiirler incelemenide okudum
Zaman içinde aldıgin kararları ikisinde de uygulaman gözüme pek guzel geldi
Sohbet havasında keyifli bir inceleme olmuş
Kendinden bir şeyler katman pek guzel olmuş
Bütün şiirler kitabının yorumunu da buraya yapayim
Şiir kitapları olunca sözler bazen kifayetsiz kalıyor ve insan direkt yazara odaklanıyor, hissiyatını onun fikirleriyle donatıyor...
Pek uzatmak istemiyorum
Gerek eleştirdigin yerler olsun gerekse kitaptan yazara doğru kişilik analizlerin olsun pek begendim
Bir nevi senin dedigin gibi kitabı okumuş kadar oldum😂 eklesem mi ki...
Tanpınarı hiç okumadım vakti ilerisinde düşü düğüm bir yazar
Kalemine sağlik diyorum ve gidiyorum