Beyaz Gemi
-Sana yedi göbek geçmişini,atalarının adını öğretmediler mi? demişti çocuk. -Hayır ne işime yarayacak onların adlarını bilmek? Bilmiyorum ve bunun da bana bir zararı olmuyor. -Dedem diyor ki, eğer insanlar atalarının adlarını bilmezlerse bozulur, kötü olurlarmış. -Kim kötü olurlarmış? insanlar mi? -Evet -Niçin -Dedem diyor ki, atalarının adlarını, kim olduklarını unutanlar kötülük yapmaktan utanmazlarmış. Çünkü o zaman insanın nasıl biri olduğunu ne çocukları bilirmiş ne de çocuklarının çocukları.
Sayfa 108 - ÖTÜKEN·Kitabı okudu
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.