Ben de öykülerden oluştuğunu bilmiyordum aldığımda :) Bazı öykülerinden kitap yazılacak kadar güzel kurgular var, çok seveceksiniz.
Kitaplığımdan 120 km uzakta olduğum için ben artık Bkk devam edemiyorum, hepsi bitti 😔 karantina bitene kadar boşlukta kaldım 😔 cesur yeni dünya epub bulursam kindle'dan okurum artık 🤞🏻