Bu da fena değildi lakin 've dağlar yankılandı'ya başlayınca-50 sayfa okudum herhalde en çok,fazlasına sabredemedim- yazar hakkında şüphelerim oluşmaya başlamadı değil;hep bir sapkınlık;evet,hiçbir film ya da kitap hayat kadar acı değil lakin benzer konuları işlemek sömürüye giriyor sanki.