·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2020 22:52 Ortaokul zamanlarımda okuyup çok sevmiştim. Geçen gün hazır evde iken tekrar okuyayım dedim. İyi ki okumuşum. Ve garip bir şekilde tekrar okuduğumda farklı hissettirdi. Farklı anlamlar çıkarttım. Gerçekten herkesin kütüphanesinde mutlaka olması gereken bir kitap. Hala okumadıysanız koşun okuyun derim.