9/10
·306 syf.··
2020 23. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 08 Mayıs 2020 23:17
Maksim Gorki’nin ‘Ana’ kitabından sonra okuduğum ikinci kitabı oldu. ‘Ekmeğimi Kazanırken’ ve ‘Benim Üniversitelerim’ üçlemesini mutlaka okumam gerektirdiğini söylemiş oldu yazar böylelikle. Hani bazı kitaplar vardır bitmemesini istersiniz bu öyle bir kitaptı işte bitmesin diye 50’şer sayfa okuyordum günlük o 50 sayfa sanki 10 sayfaymış gibi akıcıydı. Spoiler vermeyi sevmem nihayetinde her okumada merak unsuru önemli bir çoğumuz için okuduğunuzda göreceksiniz çocuk gözüyle yaşadığı zor yılları çevresindeki insanları ne kadar iyi anlatıp incelediğini. Yazarın kendi hayatından etkilenerek yazdığını bilip tüm bunların yaşandığını bilmekse ayrı bir olay! Ayrıca da beni kendi çocukluğuma götürmesi kitabın yerini ben de daha başka bir yere koydu büyükanne ve büyükbaba ile büyümek gerçekten bambaşka!!!
Edebiyat
ÇocukluğumMaksim Gorki · İlya Yayınları · 201319,6bin okunma
·
294 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.