İskender Pala’ nın kalemini beğenirim. Dili ve anlatımı açısından değerlendirirsek hiç yormaz, klişe olacak fakat gerçekten sade ve akıcı bir dili var bu eserinde de. Yine ilgi çekici bir konu var karşımızda. Özünü arayan, inancı arayan bir adam; inanç alemi ve bir arayış hikayesi... Göbekli Tepe’ yi göz önünde canlandırabileceğiniz ve olay örgüsünü yaşayabileceğiniz bir anlatım olmuş. Eserlerinde tasavvufu çok güzel değerlendiren yazar, bana kalırsa bu kitabında da farklı inanışları kendi tasavvufi tavrının süzgecinden geçirmiş. İyi okumalar dilerim.