Zweig’in belki de simdiye kadar okurken en zorlandigim kitabi oldu. Guzel bir hikaye aslinda bir kadinin kumarbaz bir adam icin olan cabasi ve sonuclari anlatiliyor. Sonu uzdu beni ama yazar boyle uygun gormus. Stefan ZweigBir Kadının Yaşamından Yirmi Dört Saat