Afganistan, stratejik konumundan dolayı; tarih boyu ve ne yazık ki 21. yy da da süren işgaller, iç karışıklıklar görmeye devam ediyor. Ülkede bir türlü sular durulmadığından dolayı, yaşam da anlamını yitiriyor.
Kitabımız da ülkenin karışıklıklarında yaşanan hayatları ele alıyor. Daha çok ülke kadınlarının hayatına dikkat çekerek, doğduklarından itibaren acımasız kabullenişleri gözler önüne seriyor. Koskoca dünyaya, evrene bir onlar fazla geliyor. Sadece yaşama hakkına sahipler, ona da yaşamak denirse ! Kadınların çaresizliklerini, sessizce kabullenişlerini, her şeyden mahrum bırakılışlarını yüreğinizde hissedeceksiniz. Bu duyguları anlamak yorumlamak bir kadın tarafından daha kolay gibi gelse de kitabı okuyan ve olaya insan olarak bakan her kişi bu dokunaklı ve acı hayatlara kayıtsız kalamaz diye düşünüyorum.
Kendini çok şansız gören insanlara gelsin.
Şansın, kaderin ne olduğunu kitapta daha iyi anlayabilirsiniz.