Keşke 10 puandan daha yüksek puan olsaydı da onu verseydim
Kitap okumayı seven sevmeyen herkesin bu kitabı okuması gerek.
Aşk ve gerçeklik bu kadar güzel sentezlenebilir
Ben bu kitaba çok büyük hayallerle başlamıştım. Ama istediğim gibi bir etki bırakmadı. Belki de Livaneli' ye çok alışkın olduğum içindir. Çoğu kitabını okuduktan sonra bu kitabı okumuştum:(