·216 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2020 18:04 Kitap su gibi aktı gitti. Sanki Beyhan Bey ile karşılıklı konuşma yapıyormuşuz gibi hissettim. Yazar kitapta kendi hayatından bahsettiği için daha samimi geldi bana. Samimiyet içeren her şeyi severiz. İnsanlık adına yapılmış harika bir eser. Emeğine yüreğine sağlık yazarımızın.