Stefan Zweig'in okuduğum ilk kitabı
7/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2020 7. kitabı
Stefan Zweig'in okuduğum ilk kitabı olarak kendime ufak bir not düşmek istedim. Yorucu bir kitaba kısa bir mola vermek istediğim anda okudum bu kitabı. Sade, akıcı anlatımıyla beni bir anda içine çekiverdi. "Sana, beni asla tanımamış olan sana. " tartışmasız kitabın en vurucu cümlesiydi. Zaten hayatımız boyunca tam anlamıyla bizi tanıyan kaç kişi vardır ki? İnsanlara her daim güzel özelliklerimizi gösterme eğilimdeyiz çünkü. Oysa her insanın aydınlık yönleri olduğu gibi karanlık tarafları da var. Bilinmeyen kadın adamı siyahıyla beyazıyla bir bütün olarak seviyor. Böyle bir aşk mümkün olabilir mi? diye sorgularken buluyorsunuz kendinizi. Baş karaktere çok sevmesinden ve adamın da bu sevgiyi hak etmemesinden ötürü yer yer kızdığım zamanlar oldu. Karşısına onu seven bir çok insan çıkmasına rağmen kadının istediği tek bir adamın ilgisi ve sevgisiydi. Aşkın en kötü yanı belki de bu. Birinin sevgisine çaresizce ihtiyaç duyma hali... Bütün aşkların birbirine benzemesinden mütevellit okuyun derim mutlaka kendinizden bir parça bulursunuz.
Edebiyat
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.