8/10
·205 syf.··
2014 53. kitabı
Bu kitabı tüm sevemeyenlere karşı tek başıma savunup,karşılarında durabilirim :) Çok akıcıydı,hiç sıkılmadan okuyup bitirdim.Hayatımın kitabı mıydı? Değildi.Ama çok sevdim.Diana için zaman zaman çok endişelendim,üzüldüm,hüzünlendim.Hatta güllere karşı farklı bir sempatim oluşmadı değil.En çok da Sarı çiçeği sevdim :)
Edebiyat
Kayıp GülSerdar Özkan · Timaş Yayınları · 201214,3bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.