9/10
·68 syf.··
2020 31. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 15 Mayıs 2020 14:46
·
Anton Çehovun okuduğum 2. eseri.İlk olarak martıyı okumuştum tiyatro türündeydi. Bu ise hikaye olarak yazılmış.Bir doktor olarak dönemin aydın kesiminin felsefi düşüncelerini, hayat tarzını, kaygısızlığını yansıtırken aynı zamanda sıkıntı, acı çeken, çaresiz hastalarını yansıtmış; iki uç kesimi çok güzel ele almış.Her doktor adayının özellikle psikiyatri adaylarının okuması gereken güzel bir kitap. Keyifle okudum.Yazarın diğer kitaplarını da listeme ekledim.
Edebiyat
Altıncı KoğuşAnton Çehov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202687,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.