·199 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mayıs 2020 13:16 Bu kitabı İlber Ortaylının bi söyleşisinde tavsiyesi üzerine almıştım ki iyiki almışım
Bu zamana kadar okuduğum en lezzetli eserlerdendi sakin bi kafa ile okunmalı ve kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum okumaya ikna etmek için kısa Bi cümle kurmam gerekseydi bu kitaptan sonra insanın haleti ruhiyesini çok daha iyi anlıyorsunuz...