·416 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2020 23:30 Hikaye içinde hikaye olayını pek sevmesem de, yeniden doğuş fikri cazip geldiği için kitabın konusunu sevdim. Serinin ikinci kitabı da ilki gibi ilgi çekiciydi, hatta bunu biraz daha hızlı okumuş olabilirim. Asla anlayamayacağım bir fedakarlık ve onur anlayışına sahip olan yazarla bu konuda bir fikir ayrılığımız olsa da, edebiyat ortak paydamız olduğundan sorun yaşamıyoruz. Önümüzdeki ay üçüncü kitapla seriyi okumaya devam... =)