·392 syf.····Okunma: 25 Şubat 2020 16:38 Gazap ve Şafak gerçekten hoş bir kitaptı. Kendisi Binbir Gece Masalları uyarlaması olmakla birlikte konu oldukça güzel işlenmişti. Güçlü kadın karakterleri sevdiğimden Şehrazad'ı okumak benim için çok zevkliydi. Kararlı bir şekilde yapmak istedikleri uğruna savaşması takdire şayandı. Halid ise beni Şehrazad'a olan sevgisiyle büyüledi. Canavar diye anılan bir adamın böyle güzel sevmesi beni şaşırttı. Onun daha henüz on sekiz yaşındayken bunları yaşaması beni çok üzdü açıkçası. Kitapta klişe olaylar vardı ama asla klişe bir şekilde bitmiyorlardı. Yani, şimdi kesin şöyle olacak dediğim birçok yerde bozguna uğradım. Bu beni gerçekten mutlu etti. Kitapta beğenmediğini birkaç şey var. Bunlardan biri Şehrazad'ın Halid ile yaşadığı her güzel andan sonra ama o Şiva'nın katili havasına girmesiydi. Onca şeyi yaşarken bir şey yok ama bitince Şiva'ya bunu yapamam. Bu beni biraz rahatsız etti açıkçası. Evet anlıyorum o arkadaşının katili ama sen de duruyorsun duruyorsun en sonunda aklına geliyor be Şehrazad