·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mayıs 2020 16:45 Kitaba başlamadan önce bir çocuk kitabı olduğunu düşünmüştüm; oysa ki çok yanılmışım. Bu kitap bir yetişkine bile ağır gelecek güzellikte. Kitabı spoiler olacağını bilmesem baştan sona alıntılardım. O kadar güzel örnekler ve betimlemeler vardı ki...
30 yıl sonra okumanın verdiği pişmanlıkla ve geç olsun güç olmasınla, bu kitabı muhakkak okuyunuz ve okutturunuz.
Kitap, bence, oldukça etkileyici ve vurucu bir kitap...
Keyifli okumalar :)