‘Ben çocukken fakirdim. İki kuruş elime geçince bunun bir kuruşunu kitaba verirdim. Eğer böyle olmasaydım, bu yaptıklarımın hiçbirini yapamazdım.’ -Mustafa Kemal Atatürk ‪19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun sevgili okurlar.‬
Tarih
··3 alıntı·
1.711 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İşte benim atam…
Ülkemizin geleceği gençlerimizin ve aziz milletimizin #19Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kutlu olsun! 
Ulus devlete düşman tebaa hala varolacaktır ve hiç bitmeyecektir ama biz Atatürk'ün yolunda ilerlemeye ant içmiş Türk Gençliği olarak yolumuza devam edeceğiz. 19 Mayıs Atatürk'ü anma, Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.
Atatürk'ün yolu inkılaptır, bilimdir, Türklük bilincidir. Türk'ün yolu 5000 yıldır bellidir.