Puan vermedi·306 syf.····Okunma: 19 Mayıs 2020 19:00 Gorki demek gerçeklik demek,netlik demek.Hayatından üç seri olan Çocukluğum’u okudum bugün.Önceden Benim Üniversitelerim’i okumuştum ve geriye Ekmeğimi Kazanırken kaldı.Bu kitapta her ne kadar çocukluğundan bahsetse de kafamızda oluşturduğumuz çocuk portresinin Gorki’ye pek de uygun olduğunu söyleyemeyiz.Kalemi güçlü yazarların böyle hayatlarını okumak bana daha da çok ümit veriyor..Esenlikler.