Kitabı birçok kişi önerdi. Bu önermeler büyük beğeni cümleleriyle süslendi. Ancak ben okuduğumda çok beğenmediğimi fark ettim. Bana göre çok fazla havada kalan olay vardı. Okuyucu sonunu merak ediyor daha doğrusu yazar okuyucuyu aşırı meraklandırıyor bunun altından oldukça farklı bir şey çıkacak diyorsunuz ve bir süre sonra bakıyorsunuz ki ya hiçbir şey çıkmamış ya da çıkan sonuç sizi şaşırtmamış.
Okumak isteyenler için okunabilir kitap diyorum ama ben maalesef harika bulamadım. Yok artık daha neler dediğim, ne yani bu muydu ben bunun için mi o kadar meraklandım dediğim veya eee hani ..... olmadı ama sanki öyle olacakmış gibi izlenim vermişti dediğim çok yer oldu.
Klasik Hasan Ali Toptaş kitabı