Tezer'in bırakıp gidişi ve ardında kalanlarla beni avutan bir kitap. Acaba ömrü daha uzun olsa ne farkındalıklar katacaktı bana, bize.. Kendisine, acısına ve yaşama dair öğrettikleri çok şey var bu kitapta. Kalanlarla birlikte aklımı onların ellerinden kurtarmayı öğrendim. Teşekkürler...