Felsefik düşünceleri şiir tadıyla anlatması çok hoşuma gitti. Nesirlerden oluşuyor diyebiliriz kısaca. Birçok farklı konuda, 2 sayfayı geçmeyecek şekilde yer yer bildiğiniz, düşündüğünüz; yer yer ufkunuzu açacak ve düşündürecek yazıların bezeli olduğu güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum. Romanlara ara verilmek istediğinde nefes alma niyetine okunabilir. ♡