·429 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2003 16:40 Oktay SİNANOĞLU Hocamızın Türkçemizin yozlaşmasıyla ilgili yazmış olduğu makaleler ve verdiği konferansların derlenmesiyle oluşturulmuş bir kitaptır. Ben de dilimize olan bakış açımı değiştirmiştir. O zaman kadar bir ders olarak algıladığım dilimizi bir bağımsızlık simgesi olarak görmeme, uykundan uyanmama sebep olmuştur. Bütün gençliğin okuması ve uyanması ümidiyle.