Puan vermedi·409 syf.····Okunma: 24 Mart 2013 09:22 Yazar Osmanlı'nın son dönemini ve Türkiye Cumhuriyeti'nin ilk dönemini görmüştür. Gazeteciliğin verdiği araştırma şevkiyle kitabı hazırlamış. Osmanlı kabadayı kültürünün vazgeçilmez kaynaklarındandır bu kitap. Anlatımı harikuladedir. Bu arada yazar Cumhuriyeti'n sürgün ettiklerindedir. Kitabın tek bir kötü (!) tarafı var. Sizi Türk kahvesine müptela eder.