Arkadaşıma hediye almak için yola çıkıp onun zaten okuduğunu öğrenince ben okuyayım bari dediğim bir kitaptı. Aynı yazarın It kitabının filmini izlemem dışında hiçbir kitabını okumamıştım. Bu yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitap bana gram korku hissettirmedi. Daha çok psikolojik bir gerilim hakimdi kitaba. Şaşkınlıktan ağzım açık kalmasa da korkudan titremesem de kötü bir kitaptı diyemem. Korku kitabından ziyade hafif bir gerilim arıyorsanız ve biraz da meraklanmak istiyorsanız önerebileceğim bir kitap. Ben bu tarz kitapları okurken korkudan titremek isteyen biri olarak biraz vasat buldum. Ama dediğim gibi sizin ne beklediğinize göre değişir bu durum. Louis kitabımızın ana karakteri ve bazı sayfalarda ağzını yüzünü dağıtmak istedim öyle söyleyebilirim. Umarım okurken siz de benim kadar sinirlenmezsiniz Louis'e. Olmazsa olmaz bir kitap değil ama bir şans verilmeyi hak ediyor bence.