İnsanlar gerçekten de medeniyetin geldiği son nokta mı? Bizler gelişmişliğin sembolü ya da bir nevi temsilcisi miyiz? Bence bu kitabı okuduktan sonra bütün düşünceleriniz değişecek. Henüz 15 yaşındayken okuduğum ve çerez gibi bir günümü alan bu kitap sizleri Avustralya'nın kızgın kumların da medeniyetin beşiği olan, bilinen bozulmamış en eski medeniyet aborjinlerre götürüyor.
Aborjinlerr ile birlikte yaşayan kahramanımız onlardan hem mistik sanat öğreniyor hemde ilk insanların nasıl bu zamana kadar bozulmadan geldiğini gözleriyle görme imkanı buluyor. Sizlerde macera dolu, bu eşsiz romanın büyüsüne kapılıp kendinizi sıcak güneşin altında kızgın kumlarda gezerken bulacağınız eser için eminim özellikle sağlık alanında ki başarılarını takdir edeceksinizdir.