·552 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mayıs 2020 04:10 Okuduğum türlerden biraz daha farklı olmakla birlikte, “Huzur Sokağı”nda başlayan olay silsilesi ve kavuşma serüvenini ağlayarak bitirdim.
“Gerçek aşklarda kavuşma yoktur.” Sözünün eri olan bir kitaptı. Ortalarında Feyzâ’nın yaşadıkları beni sarstı, bunları ona yaşatan kişilere bazı zamanlar kendimi tutamayıp sövdüm. Sinirlendim, hiddetlendim. İlk kez belki de bir kitabı okurken bu kadar köpürdüğümü hatırlıyorum, cidden çok güzel işlenmişti.
Hele sonu, ah o son.
Neyse.