Puan vermedi·104 syf.··Beğendi
· Pandemideyken kitaplarımı okumaya devam ediyorum. Bugün de uzun süredir elimde olan ve sırası gelince okuduğum KAYIP adlı öykü kitabı ve yazarı Arzu Bahar'la tanıştık. İyi ki tanışmışım diyorum. Güzel bir Türkçe ve yalın bir anlatımla yazilmis öyküler çok iyi kurgulanmıştı. 6 tane öykü var bu kitapta. Hemen hemen her öyküde kendimizden bir parça bulabiliriz. Aynı zamanda ilk öykü olan Delilik'te geçen şu satırları sizinle paylaşmak isterim: Önemlidir biriyle susabilmek .Herkesle susamaz insan .Sadece güvendiğin birinin yanındayken olur bu. Saatlerce tek kelime konuşmadan oturduktan sonra Eyvallah deyip kalkamazsın herkesin yanından..."DELILIK"
Nedense bazen kendi kendimize bile ağır geliyoruz ama farkindamiyiz ki en büyük hafifligi ,bir damla suyu içmek icin agir agir suzulen güvercinin uçuşunda ya da otların arasında avare avare dolanan bir kedinin ahenginde bulabiliriz.