Toplamda elime aldiktan 1 gun sonra biten kitap. Fakat sunu fark ettim ki bazi yerleri o kadar surukleyiciki hikayeye kendini kaptirip gidiyorsun, bazi bolumlerde biraz yavas gidiyor. Sonu ise yuz ustu alinmis bence. Piyasada bu tur kitaplar cokca ve isleyis olarak daha guzel. Bu kitabin neden bu kadar patladigini biraz dusununce anliyorum, hic kitap okumayan kisilerede hitap etmesi. Az sayfa basit hikaye basit cumleler ve birazda gizem...