Puan vermedi·420 syf.··Beğendi
· İnsani tek bir varlık olarak düşünmek doğru olur mu? İnsan tüm yaşamlarının toplamı. Tek bir bedene sığdırılmış onca hayat hikayesi. Başlangıç , bitiş ve dönüş noktası özetle. Bir insanı değil bir insanlığı nasıl yok ederizi izliyoruz. Doğduğu şartlar altında başka bir hayat tercihi oluşsa da Gazâ genlerinden şikayet etmeyi unutmaz neyden kaçılabilir ya da neye sığınılabilir olmasını istemediğimiz olaylar karşısında?Açıkça irade bize ait miydi? Yoksa irade doğumdan önce başlayıp ölüme kadar bizi sürükleyen diğer nedenlere mi bağlıydı?