Yazarla tanisma kitabim oldu. Ilk 100 sayfa kadari oldukca zorlandim okurken, betimlemeler oldukca fazla ve aliskin oldugum bir tarz degil ama 120 lerden sonra hikaye acilmaya basladi hele ki son 50 sayfa cok heyecanli idi. Romanin sonunu ben daha farkli olacagini dusunmustum. Ama guzel bitti begendim. Balzac in diger eserlerini de okumak istiyorum. Vadideki ZambakHonore de Balzac
Vadideki ZambakHonore de Balzac · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202553bin okunma