Baştan sona kadar zevk aldığım kitaplardan biri. Sürükleyici bir yanı var kitabı bitirdikten sonra acaba bu yazarın anlattığı yaşanmış bir olaymı diye akıllarda soru kalıyor.Fakat tamamen kurgudur.Yazarın bu olayı yaşatması kendini başkahraman gibi göstermesi çok etkileyici... Yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum:))