Müthiş bir yazar.. Bazen diyorum ki neden daha çok kitap yazmamış. Neden daha fazla şaheser üretmemiş. Çünkü gerçekten yazdığı her eserde karekterlerin ruhunu adeta yaşıyorum. Yaşadıkları bütün duyguları iliklerime kadar hissediyorum. Stefan ZweigSatranç
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,6bin okunma