Okumak rahatlamaktır...iyi geliyor
8/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
Psikiyatriste gitmek gibi... Sanki bir psikologla konuşmak gibi... Anlatım bir doktor kalemi değil zaten yazıları bozuktur doktorların sırf eczacılık bu yüzden açılmamışmıdır tam bir yazar kalemi... Okudukça rahatlatıyor Gülseren Hanım tavsiye ederim
Felsefe
Madalyonun İçiGülseren Budayıcıoğlu · Remzi Kitabevi · 202021,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.