Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2020 15:40 irade terbiyesi' ni okuduktan sonra bu kitabi da okumam gerektiğini düşündüm ve iyi ki okumuşum. Birinci kitapta eksik kaldığını düşündüğüm ya da biraz daha ayrıntılı yer verilseydi dediğim konular bu kitapta karşıma çıktı. Herkesin kendine has bir kapasitesi bir çalışma ya da okuma düzeni vardır elbette ama ufak tefek değişikler ummadığımız etkiler meydana getirebilir. Yaş olarak erken dönemlerde okunması gerekiyor diye söyleniyor evet doğru olabilir ama ben her yaşın kendinden bir şeyler bulacağını düşünüyorum.