·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mayıs 2020 23:54 Bir insan hem iyi hem kötü olabilir mi? İyiliği beyaz, kötülüğü siyah temsil ediyorsa tüm insanlar gri değil midir? Hepimizin içinde de bastırdığımız, açığa çıkmasını istemediğimiz kötü duygular yok mudur? Okurken düşündüren, her insanın aslında göründüğünden çok farklı olduğunu suratımıza çarpan, insanın iç dünyasının karmaşıklığını gözler önüne seren etkileyici bir kitap. Dostoyevski'nin Öteki romanıyla da benzerlikler taşıdığını duydum, bundan dolayı onu da okumayı düşünüyorum. Ayrıca kitabın daha uzun olmasını da isterdim, çünkü gayet akıcı bir dille yazılmış. Böyle bir konuyu bilim kurgu ögeleriyle harmanlayıp bize başarılı bir şekilde veren eseri herkesin okumasını tavsiye ediyorum.