Resmen bir solukta okuyup bitirdigim bir kitap oldu. Oscar Wilde’i daha iyi tanimak adina mutlaka okunmasi gereken bir eser oldugunu dusunuyorum. Okurken zaman zaman kizdim hem de cok kizdim, bazen de cok uzuldum, acidim haline. Bir insan hayatini boyle mahveden birini nasil hayatinda tutmaya devam eder? Nicin? Nicin? Oscar WildeDe Profundis