Kendime şöyle bir söz verdim gerçekten çok hoşuna giden bir kitap olmadan inceleme yazma. Kötü bulduğum kitaplarda hiç inceleme yazmıyorum. Peygamber efendimiz ve onun mihmandarı Eyüp Sultan'ı o kadar güzel anlatmış ki kitabı elimden bırakamadım. Lütfen İskender Pala okuyun...