Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2020 20:51 Tek kelime ile harika. Psikolojik danışmanların ve psikologların mutlaka okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Alana uzak kalmamak adına okumaya başladığım bu kitap bana bilgilerimi gözden geçirme fırsatı sundu. Yazarın eklektik yaklaşımını, kendi danışmanlık stilime çok benzettim. Bu yüzden okuması keyifliydi. Ve en önemlisi kendi yaşantımdaki davranışlarım hakkında, farkındalık kazanmamı sağladı. Kişinin kendini analiz etmesinin ne kadar zor olduğunun bir kez daha farkına vardığımı söyleyebilirim. İçgörü kazandığım, bilgilerimi gözden geçirdiğim bir okuma süreciydi.