Puan vermedi·432 syf.··
2020 4. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2020 23:46
Ana’yı okurken tam bir klasik okuduğumun farkındaydım. Klasiği klasik yapabilecek niteliklere sahip bir eser okurken çok sıradan bir şey okuyorum hissine kapılıyorsunuz fakat yine de sıkılmadan hatta merak ederek ilerliyorsunuz. Kitap genel olarak çok yabancı hissetmediğimiz bir şeyden bahsediyor. Özellikle Yaşar Kemal okuduysanız hiç yabancı gelmiyor yazılanlar. İşçi hakları, sömürü düzeni, 1 Mayıs kutlamaları, devlet politikaları bir ana-oğul ekseninde anlatılıyor. Dönemin insanı olup da bu kitabı okusaydım neler hissederdim diye düşünmekten alıkoyamadım kendimi. Yalın ve kolay okunabilir bir kitap klasiklerden kaçınanlar için bir tercih olabilir. Keyifli okumalar.
Edebiyat
AnaMaksim Gorki · Can Yayınları · 202534,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.