Kitap son derece eğlenceli. Bir kahramanı ve onun akıbetini aynı olayın farklı aşamalarında yer alan bir dolu insanın gözünden ayrı ayrı gösteriyor. Toplumun farklı kesiminden insanlarını hepsinin kendine has üslubuyla konuşturmuş. Okurken insan olayın nasıl çözüleceğini merak ediyor. İçin de yazarın Kapalıçarşı romanında olduğu gibi çok sayıda siyasi toplumsal sistem eleştirisi ve göndermeler var. Bunların bazıları beni gerçekten güldürdü.