Kral Katili
7/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2020 17. kitabı
Merhaba öncelikle bu kitabı okuma sebebi çoğunun ilk kitabı beğenmesidir yani az sayıda insan ilk kitabı beğenmemiş ama merak ederek okumuştur ben ilk kitabı beğenelerdenim hemde çok o yüzden beğenmiş olarak yorum yapıyorum kitap ilk kitabına göre köyüydü ama okumaya değer olduğunu düşünüyorum Ben kitapta baya sıkılmıştım neden; ilk olarak kitabın ismi bize her şeyi anlatığını düşünüyorum ve sonuna anladım bu yüzden ikinci olarak o kıralı öldürme planları yani 150-200 (tam net değil) çok sıkıcıydı hep atlayarak okudum Ama hep köyü yönde eleştirdim biraz da iyi yönden eleştiriyim bence seri güzel bir fantastik serisi özelikle fantastik okumak isteyenle için oldukça iyi karakter çok hoş yazılmış bence Ve bence yazarın kalemi genç yetişkin kitabı olarak iyi İyi okumalar
Kral KatiliVirginia Boecker · Yabancı Yayınları · 20162,051 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.